Nyår!

Hej! I Nyårs tävlingen gick as bra! Ponsse var jätte duktig och han rev inte en gång,Men jag vet inte vad Ponsse gjorde på första hindret, hahaha så idag fick jag med mig en roset hem en väldigt fin. Kommer inga bilder idag för dom mamma tog blev suddiga men det kommer bilder. Snart ska jag åka till min kusin och hennes familj och fira Nyår med dom. Eftersom jag ville inte följa med mamma för det är jämt så tråkigt där hon ska vara. Hoppas att ni har haft det bra år 2011 , och nu får vi välkomna år 2012. Får se nu om världen kommer gå under. får hoppas på det bästa! Imorgon så hämtar mamma mig och sen åker vi till Folkatorp och rider ut med några andra och som vanligt ska jag har Vattar och den här gången ska jag rida barbacka. Gud vad mysigt! Här får ni Folkatorps hemsida: http://stallm.dinstudio.se/news_1.html om ni går ner och kollar på Uteritter så ser ni mig och Glodis och Vattar. Ni får se senare bilder på mig och Vattar som jag lova i går :)
Får en bild på mig från julafton :)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0