Inlägg utan bilder

Hej! Imorse som sagt så gick jag upp och gjorde mig i ordning och sedan bar det av till Folkatorp. När vi kom ditt så var inte våra hästar inne för han som äger det hade försovit sig, så vi tre gick ut och hämta hästarna och sen var det bara borsta och tränsa för mig, Vi red på en skogsväg när helt plöstligt så var det granar i vägen så vi gick av hästarna och gick. Efter en stund så knäade en ponny på den av tjejerna så mamma gick med två hästar men sen så traslade en annans hästs tyggel i ett träd och hans ryttare orkade inte så då fick jag gå med två hästar när vi väll kom ut efter att ha ridit vilse så satt vi upp och började att rida hem. Så vi var ''vilse'' i 30 min i skogen, Men det var jätte mysigt att gå med Vattar också. Efter det så åkte jag och mamma till Karslund för jag skulle ha skötarridning på Tiger och där gick jag in till stallet och börja borsta Tiger och sadla och tränsa, Och idag var det första gången jag hoppa med Tiger, Det gick väll bra. Han var jätte duktig! Han är bäst!
Och i morgon så ska jag upp 9 för att åka och rida i min vanliga ridgrupp fick reda på att jag ska rida Ponsse , kommer bli skit kul. Och klockan 1 så ska jag rida med i mammas ridlektion och då ska jag ha Kangho han är den arab , sen så ska mamma ha ridlektion igen och då ska jag göra i ordnng Mysla foch skritta fram henne. När mamma är klar med ridlektionen så ska jag ha rid lektion för henneoch hon ska ha Mysla... . undra hur det går
Kram

Kommentarer
Postat av: Frida

Duvet folkatorp, om man går över vägen, sen lite till höger, har du sett några hästar där i en hage ? :)

2012-01-06 @ 22:40:29
URL: http://fridarydbjer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0