2012-01-02

Hej!
Hoppas att ni har haft det bra på nyår! Jag hade en ganska konstig nyår! men den var bra!
Nu är det allså 2012! Med nya möligheter och äventyr!
Idag då har jag kollat på en jätte bra film och åkt till hööks där jag köpte en grimma till Tiger och ridvantar och nya ridstrumpor!
Efter det så åkte mamma och köpte en iPohne 4 vit så nu har vi likadana mobiler, hon kommer bli mobilnörd som jag är, jag måste ha min mobil brevid mig annars så får jag panik...hehe...
Imorgon så kommer Olivia hitt när hon har vaknat och så sen åker vi till stalllet.Har saknat Tiger och så ska han få sin nya fina grima så ingen får ta nu!!!!
Har saknat Olivia som skjuton ska bli skönt att träffa henne och bara vara sig själv..

Kommentarer
Postat av: Agnes

så du är aldrig dig själv annars?

2012-01-02 @ 22:08:43
URL: http://agnesjanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0